Odnesi.si

Kontaktni telefon 02 566 94 86
Prijava na e-NOVICE
E-mail:
PRVA STRAN DARILA AKCIJA O PODJETJU PIŠITE NAM
Novo v ponudbi | Artikli v prihodu | Najbolj gledani artikli | Dostava in vračilo blaga | Pogoji poslovanja
Hitro iskanje Iskalnik:  
 

E-mail:
Geslo:
Ste pozabili geslo?
Registriraj
Vsi oddelki
Računalništvo Prenosniki Zvok in slika Foto TV sprejemniki Projektorji Potrošni material Trdi diski Tipkovnice Miške SSD diski USB ključki  
Ponudba Ponudba
Spoštovani, Gost! Pišite nam info@partners.si
  Košarica

AKCIJE
RAZPRODAJA (2)
Predstavitveni - Renew (3)
RABLJENO
Računalništvo (2826)
TV in audio (197)
Foto, GPS (137)
Bitcoin in kripto varnost (1)
Igralne konzole in igre (420)
Potrošni material (1147)
Pametna - LED svetila (3)
Biro in šola (11)
Pametni dom (3)
Droni
Zdravje in osebna nega
Šport in prosti čas (32)
Telefonija (26)
Alarmi in domofoni
Elektro ogrevanje
Infrardeči (IR) grelni paneli (1)
Kaminske peči / kamini na drva
Kaminske peči na drva z montažo
Kaminske peči / kamini na pelete
Kamin. peči na pelete z montažo
Klima naprave (8)
Poslovni prikazovalniki (1)
Klima naprave z montažo
Prezračevalne naprave (1)
Električni radiatorji-grelniki (5)
Videonadzor (8)
Penine - šampanjci
Gospodinjski aparati


Dostava in vračila Dostava in vračila

Pravila in cene dostave
Blago kupljeno v spletnih trgovinah podjetja Partners d.o.o.(www.partners.si ali www.odnesi.si ) bomo dostavili kamorkoli v Sloveniji po enotni ceni. Pri naročilu v vrednosti nad 199€ z DDV in pri izdelkih, pri katerih je to posebej navedeno, vam bomo naročeno dostavili brezplačno. Za vso ostalo blago zaračunamo dostavo v Sloveniji v znesku 3,97 € z DDV, ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila. V primerih, ko pošiljko dostavi Pošta Slovenije in plačate kupnino poštarju ob prevzemu, vam bo Pošta Slovenije zaračunala stroške plačila preko obrazca UPN (univerzalni plačilni nalog) po njihovem ceniku. Cenik storitev Pošte Slovenije: https://www.posta.si/ceniki.

Večina izdelkov naše skladišče zapusti naslednji delovni dan po prejetem naročilu. V tem primeru bo izdelek na vašem naslovu najkasneje v treh delovnih dneh od naročila. V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oz. ni dobavljiv, vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon, katerega ste vpisali ob registraciji v spletno trgovino. Status artikla – Na zalogi, pomeni, da se je izdelek na začetku dneva (takrat se v spletnih trgovinah osvežujejo podatki), v katerem ste kreirali naročilo, nahajal v našem skladišču v Radencih ali v skladišču katerega izmed dobaviteljev v Sloveniji. Ker se podatek glede statusa zaloge osvežuje enkrat dnevno, se lahko zgodi, da artikla ob kreiranju naročila ni več v skladišču!

Izdelke iz internetnega naročila lahko na podlagi potrditve naročila dvignete na sedežu podjetja – Partners d.o.o., Radgonska c. 12, 9252 Radenci (delovni čas ponedeljek-petek: od 9h do 16:00, sobota: od 8h do 12h, nedelja in prazniki: zaprto), Če gre za dostavo na Vaš naslov, pošiljamo izdelke po paketni dostavi Pošte Slovenije(iz skladišča v Radencih) ali kateri drugi dostavni službi, s katero ima pogodbo naš dobavitelj (v primeru direktne dostave od našega dobavitelja(plačilo po predračunu)). Način prevzema izdelkov iz internetnega naročila definira naročnik v fazi kreiranja naročila.

V kolikor vas v času dostave ni na navedenem naslovu, Vam dostavna služba pusti obvestilo o ponovni dostavi oz. naslovu možnega dviga pošiljke (npr. dvig na najbližji pošti).

Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošilke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave.

Za vse dodatne informacije se obrnite na našo telefonsko številko 02 566 94 86 oziroma na elektronski naslov info@partners.si.

Reševanje reklamacije v garancijskem roku

Garancija na izdelek je veljavna le, če garancijski rok še ni potekel (glede na pogoje računa in priloženega garancijskega lista). Garancija se upošteva, če je z bilo z izdelkom ravnano v skladu z navodili o uporabi izdelka oz. v skladu z garancijskimi pogoji. Uveljavlja se v original embalaži (zaradi zaščite pred poškodbo v času transporta) z priloženimi vsemi komponentami izdelka, praviloma na naslovu iz garancijskega lista (pokličete tel. št. pooblaščenega servisa in se dogovorite za način predaje oz. načinu pošiljanja izdelka v popravilo). Reklamiranemu izdelku priložite garancijski list, kopijo računa, kratek zapis o napaki. Seveda lahko blago reklamirate tudi na sedežu podjetja Partners d.o.o., Radgonska cesta 12, 9252 Radenci, z dokumentacijo, kot je navedena v prejšnjem stavku in v original embalaži.

V kolkor gre za neupravičeno pošiljanje blaga na pooblaščeni servis (definirano v garancijskih pogojih), Vam bo le-ta zaračunal strošek testiranja in pošiljanja po veljavnem ceniku (v reševanje reklamacije v garancijskem roku ne spada instalacija programske opreme, problemi zaradi nenamenska uporabe izdelka, odstranjevanje virusov oz spam-a iz računalnika)

Vračilo napačno dostavljenega blaga

V primeru napačno dostavljenega blaga(napačen izdelek), prosim da nas pokličete na 02 5669 486 ali pošljete sporočilo na info@partners.si , da skupno razjasnimo nastalo situacijo in se dogovorimo o načinu vračila izdelka! V tem primeru napačno dostavljenega izdelka ne odpirajte oz. ne uporabljajte in prosim, da poskrbite, da ga lahko vrnete v originalnem stanju!

Vračilo v 14 dneh (Odstop od pogodbe)

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@partners.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa)

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe se prejeto plačilo potrošniku vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V primeru odstopa od pogodbe najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnemo vsa prejeta plačila. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov: http://www.zps.si/images/stories/zakoni/zvpot_enpb_dec11.pdf (neuradno prečiščeno besedilo).

Pošiljk z odkupnino v primeru vračila blaga zaradi odstopa od nakupa, ne sprejemamo!

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
  • če izdelek vrnete osebno na enem izmed prevzemnih mest, dajte izdelek na vpogled referentu,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji ...)
  • v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti izdelka za svojo uporabo,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena,
  • ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,
  • odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje, zobne ščetke) so vakuumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higienskooporečeni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi.
  • hrana za male živali z odprto embalažo ni mogoče vrniti, razen v primeru poškodovane pošiljke (dokazilo: zapisnik o poškodovani pošiljki Pošte Slovenije)

Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja odnesi.si, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

Partners d.o.o. s spletnimi prodajalnami www.partners.si in www.odnesi.si 02 5669 486 ali info@partners.si

Nadaljuj

Košarica je trenutno prazna


KLIMAMONTAZA
ssd
Izjemna priložnost  Izjemna priložnost
MARVO UH008 USB HUB (USB C to A 3x USB 2.0 1xUSB 3.0)

MARVO UH008 USB HUB (USB C to A 3x USB 2.0 1xUSB 3.0)

Cena: 9,89€
Dobava: na zalogi
Priporočamo  Priporočamo
MARVO K602 EN ŽIČNA MEMBRANSKA TIPKOVNICA RGB

MARVO K602 EN ŽIČNA MEMBRANSKA TIPKOVNICA RGB

Cena: 13,49€
Dobava: na zalogi