Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne Odnesi.si:
Splošni pogoji poslovanja spletnih prodajaln podjetja Partners d.o.o.: www.partners.si in www.odnesi.si (v nadaljevanju ponudnik), so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika, s
priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. V spletnih prodajalnah podjetja Partners predstavljamo ponudbe računalniške opreme in programov,
akustiko, video in foto opremo, hišnih pripomočkov, klimatskih naprav, videonadzornih sistemov in ostale opreme.
Opredelitev pojmov:
ponudnik
je Partners d.o.o., Radgonska cesta 12, 9252 Radenci, Slovenija, ki upravlja s spletnima trgovinama www.partners.si in www.odnesi.si.
uporabnik
je oseba, ki uporablja enega izmed sistemov našega spletnega nakupa , torej kupec v spletni trgovini www.partners.si ali www.odnesi.si
spletna prodajalna
je skupek informacijskega sistema in izdelkov ponudnika, namenjen predstavitvi in prodaji le-teh uporabnikom.
Prijava:
Ob registraciji v spletni prodajalni, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga
izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec
postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa po pogojih Spletne prodajalne. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo
delovanje spletnih prodajaln Ponudnika, pravice uporabnika ter poslovni odnos med njima ob pripravi ali izvedbi spletnega
nakupa.
Dostopnost informacij:
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
-
podatke o podjetju Partners d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
-
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
-
bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka – zapisano pri opisu artikla, kjer je
poprodajna storitev ali podaljšanje garancije mogoče,
-
dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
-
pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
-
cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok
veljavnosti tega podatka,
-
način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
-
časovno veljavnost ponudbe
-
rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s
43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
-
pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Registracija / Prijava /Potek naročanja / Statusi naročila
Registracija/prijava
Nakup v spletni trgovini www.odnesi.si je omogočen samo registriranim uporabnikom. Registrirati se je potrebno samo ob prvem nakupu, ob vseh kasnejših
prijavah vnesete samo e-mail prve prijave (uporabniško ime) in geslo, ki ste ga ob prvi prijavi sami izbrali.
Registracijo izvedete z gumbom Registracija (v desnem zgornjem kotu). Vnesete podatke, ki nam omogočajo eventuelno kasnejšo izvedbo, odpošiljanje izdelkov
internetnega naročila in izstavitev računa v skladu z veljavno zakonodajo (priimek, ime, naslov, telefon, davčna številka če gre za davčnega zavezanca,
telefon in fax).
Po vsaki kasnejši prijavi v sistem spletne trgovine www.odnesi.si imate v oddelku prijave(Dobrodošel nazaj možnost, da Uredite svoje podatke ali preverite
Zgodovino nakupov.
Potek naročanja
V kolikor Vam je izdelek v spletni trgovini všeč in ga želite kupiti, enostavno kliknete gumb »Dodaj v košarico«. Odpre se Vam okno z
vsebino košarice, kjer lahko izbrani izdelek (ali izdelke, če ste jih že izbrali več) odstranite iz košarice (X) ali spremenite količino nakupa posameznega
izdelka (»posodobi«). Pomembno – pri izbranih artiklih so cene z že vključenim DDV! Seveda morate biti za vsak nakup v spletni trgovini
registrirani; registrirate se lahko pred pričetkom ali v fazi nakupa!
Pod izdelki v košarici se nahaja polje kamor lahko vnesete Kodo za popust (v kolikor za izbrani izdelek obstaja - registrirani kupci
dobijo to informacijo preko elektronske pošte) in pritisne gumb »Uporabi kodo« (če je koda pravilna, se končni znesek zniža za toliko,
koliko velja koda za popust; cena, ki se izpiše že vsebuje DDV). Pod tem poljem pa se nahajata gumba »Nadaljuj z nakupom«, ki vam omogoča
dodajanje novih izdelkov v košarico in gumb »Naslov za dostavo«, s pomočjo katerega končate z dodajanjem novih izdelkov in izberete naslov
(način) dostave: (osebni prevzem v Radencih) ali redna dopoldanska dostava (paketna dostava). Privzet naslov dostave izhaja iz registracijskih podatkov, po
potrebi pa ga lahko v tej fazi spremenite!
Desno od košarice se nahajata gumba: »Spremeni vsebino košarice« (omogoča kupcu, da že z omenjenim (X) odstrani izdelek iz košarice) in
gumb »Potrdi naročilo in zaključi nakup« (le ta nas usmeri na v prejšnjem odstavku omenjeni gumb »Naslov za dostavo«).
(V kolikor niste zadovoljni z naslovom za dostavo lahko v prvem koraku (1. korak: Izberi naslov in način dostave) ustvarite nov naslov za
dostavo s tem, da kliknete na »Ustvari nov naslov«. Vnesti je potrebno polja: spol, ime, priimek, ulica, poštna številka, mesto ter
državo. Ko ste vnesli vse podatke kliknete na »Nadaljuj z naročanjem«.)
Po izbiri Načina dostave sledi naslednji korak v fazi izvedbe naročila – z gumbom »Naprej na način plačila« (gumb se nahaja desno zgoraj)
izberete način plačila, ki je možen v okviru posameznega izdelka (ali dodate komentar v polje pod načini plačila).
(V kolikor niste zadovoljni z naslovom plačnika ga lahko v tem koraku (2. korak: Izberi način plačila) ustvarite ali izberete drug naslov
plačnika. Klinkite na gumb »Ustvari nov naslov« in izberite drug naslov iz vnosov iz adresarja oz. vnesite nov naslov pod » Dodaj nov naslov«. Vnesti je potrebno polja: spol, ime, priimek, ulica, poštna številka, mesto ter državo. Ko ste vnesli vse podatke
kliknete na »Nadaljuj z naročanjem«.)
Da pred nakupom preverite izbrane izdelke
in ustreznost količin ter cen, sledi nadaljevanje z gumbom »Preglej naročilo«. Še enkrat lahko preverite vsebino košarice in ustreznost
cen (seveda se lahko z gumbom za vračanje nazaj v vašem internetnem brskalniku ali s pomočjo gumbov za posamezni korak levi zgoraj, kadarkoli vrnete nazaj
po korakih, kot ste jih izvajali v fazi kreiranja internetnega naročila in spremenite želene podatke)!
(V kolikor niste zadovoljni z »načinom plačila« oz. z »načinom dostave« lahko oba naslova uredite s klikom »Uredi« pod obema naslovoma).
Po preverbi podatkov v košarici potrošnik z gumbom »Oddaj naročilo*« potrjuje naročilo s čimer se strinja z obveznostjo plačila naročenih artiklov. Na naslednjem ekranu prejmete
obvestilo, da ste naročilo uspešno oddali in da je naročilo uspešno zajeto. Kot že omenjeno: kadarkoli v fazi internetnega nakupa lahko prekinete z
nakupom; če želite kakršnekoli dodatne informacije glede naročila ali artiklov v spletni trgovini pokličite 02 5669 486 ali pošljite
el.sporočilo na naslov info@partners.si!
Pomembno: podatki o zalogi
posameznega izdelka (na zalogi v Radencih ali pri uvozniku; Zaloga, zadnji kosi; Ne, ni na zalogi; V prihodu; dobava do 7 ali 14 dni; Pokličite…), ki se
nahajajo v okviru podatkov o izdelku v spletni trgovini, izvirajo iz preverbe stanja zalog, ki se izvaja tekom noči na podlagi podatkov o zalogah naših
dobaviteljev (uvoznikov) po skladiščih v celi Sloveniji. Zato se lahko zgodi, da po prejemu vašega naročila izdelka ni več na zalogi ali da se pri
kontrolnem pregledu izdelka najde kakšna stvarna napaka. V kolikor lahko pride do eventuelne težave pri dobavi, vas bomo o tem obvestili v najkrajšem času
v fazi izvedbe izdobave Naročila.
Torej: po uspešni oddaji naročila vam spletna trgovina www.odnesi.si samodejno "generira ponudbo/predračun" in pošlje
elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabniški podatki) na vap e-mail, ki ste ga posredoval ob prijavi. V nadaljevanju se
postopek naročila deli na tri dele, ki so sledeči:
Statusi naročila
Naročilo ima status "Sprejeto":
Kot je zapisano v prejšnjem odstavku, prejme kupec po uspešni oddaji naročila v obiliki ponudbe / predračuna avtomatsko generirano obvestilo po elektronski
pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupcu so kadarkoli na voljo vsi podatki o njegovih naročilih na spletni strani ponudnika www.odnesi.si
(prej omenjena Zgodovina nakupov).
Naročilo ima status "v pripravi":
Ponudnik v čim krajšem času od elektronskega prejema naročila vsebino naročila pregleda, preveri naročene količine in ustreznost dobavnih rokov (so
navedeni v okviru podatkov o izdelku na spletni strani in jih vidi kupec v fazi naročanja) in kupcu v komentarju Potrditve naročila sporoči okvirni čas
dobave (odvisno od načina plačila in že omenjenega podatka o zalogi). Kupec dobi torej sporočilo da je njegovo Naročilo s številko XXXXXX "V pripravi" na
elektronsko pošto z okvirnim datumom oz. datum možnega osebnega prevzema v trgovini v Radencih.
Pomembno: kadarkoli v fazi internetnega nakupa lahko prekinete z nakupom; če želite kakršnekoli dodatne informacije glede naročila ali artiklov v
spletni trgovini pokličite 02 5669 486 ali pošljite el.sporočilo na naslov
info@partners.si
!
Naročilo ima status "poslano":
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem sporočilu je kupec obveščen, da je blago odposlano
po sistemu paketne dostave s spremno številko paketa ali da je blago osebno prevzeto v trgovini v Radencih..
Naročilo ima status "Stornirano":
Na zahtevo kupca in po dogovoru se Naročilo lahko tudi stornira/prekliče, o čemer je kupec obveščen tudi po elektronski pošti!
Vračilo v 14 dneh (Odstop od pogodbe)
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema
blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@partners.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za
svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga
(ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa)
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo
prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina
zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za
ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do
odstopa od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe se prejeto plačilo potrošniku vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V primeru odstopa od pogodbe najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnemo vsa prejeta plačila. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob
vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu
drugega izdelka enake ali višje vrednosti.
Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov: http://www.zps.si/images/stories/zakoni/zvpot_enpb_dec11.pdf (neuradno
prečiščeno besedilo).
Pošiljk z odkupnino v primeru vračila blaga zaradi odstopa od nakupa, ne sprejemamo!
Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi
narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.
Napotki za odstop od pogodbe
Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker
želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
- previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
- pri nakupu oblačil, perila in kopalk ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
- če izdelek vrnete osebno na enem izmed prevzemnih mest, dajte izdelek na vpogled referentu,
- pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji ...)
- v tiskalnike ne vstavljajte kartuš ali tonerjev dokler niste prepričani o ustreznosti izdelka za svojo uporabo,
- nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
- prenosniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena,
- ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
- vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne (aparati za osebno nego in nego stanovanjskih površin),
- vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,
- odprti higienski dodatki (masažni aparati, oblačila za hujšanje, zobne ščetke) so vakuumsko pakirani in namenjeni osebni rabi. Odprti so higienskooporečeni in jih je potrebno zavreči ali zamenjati z novimi.
- hrana za male živali z odprto embalažo ni mogoče vrniti, razen v primeru poškodovane pošiljke (dokazilo: zapisnik o poškodovani pošiljki Pošte Slovenije)
Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna,
odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake
ali garancije.
Vračilo blaga za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim
podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od
pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal
ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja odnesi.si, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati
omogoči pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Obrazec za vračilo artikla za uveljavljanje stvarne napake obr_vracilo_stv_nap.pdf.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot Spletne cene. Spletne cene so cene, kot jih oblikuje odnesi.si in ki veljajo za nakup prek spletne trgovine odnesi.si. Nakupa
brez registracije preko spletne trgovine ni možno izvesti.
Vse napisane cene vsebujejo DDV!
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu
- z nakazilom na račun Partners d.o.o. po ponudbi/predračunu
- plačilo po povzetju z gotovino*
* V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, lahko plačate le z gotovino. Zato morate biti ob prevzemu prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo
kupnine. Če boste v času dostave kljub temu odsotni, lahko kasneje naročeno pošiljko dvignete in plačate na najbližji pošti. V kolikor pošiljke ne boste
prevzeli in jo bo dostavna služba vrnila na naše stroške k nam, vam bomo zaračunali stroške v višini 10,00 €.
* Pozor: V primerih, ko pošiljko dostavi Pošta Slovenije in plačate kupnino poštarju ob prevzemu, vam bo Pošta Slovenije zaračunala stroške plačila preko obrazca UPN (univerzalni plačilni nalog) po njihovem ceniku, ki ga najdete na sledečem naslovu: http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki.
Cenik Pošte Slovenije v PDF formatu: http://www.posta.si/downloadfile.aspx?fileid=24105.
Izdaja računa
Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir), z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik
plača naročeno blago po predračunu, po povzetju ali z gotovino ob prevzemu artiklov v prodajalni. Ob izdobavi v sam paket ali ovoj na paketu priložimo
račun, navodila in garancijski list. V primeru odpošiljanja paketa iz skladišča dobavitelja (ne iz Radenec), Vam pošljemo račun v ločeni kuverti, ostala
dokumentacija je priložena v paketu. V primeru, da kateri dokument ni priložen, ali ste ga ob odpiranju paketa založili, nas prosim takoj obvestite, da
uredimo zadevo – 02 5669 486 (podatki o stranki, podatki o št. Naročila).
Dobavni rok
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-2 delovnih dni v ostalih primerih pa do 10 dni, razen v primerih, kjer je to posebej navedeno s
statusom dobave. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi, je dobavni rok do 21 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem
roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.
Podatek zaloga pomeni, da je želeni artikel na zalogi v skladišču podjetja Partners v Radencih (sedež podjetja) ali pri
katerem izmed dobaviteljev v Sloveniji. Podatek se praviloma osvežuje nekajkrat dnevno in izvira iz podatkov, ki jih na podlagi elektronske izmenjave
podatkov prejemamo od dobaviteljev. Podatek o zalogi: v prihodu ali dobava do 7/10 dni, tudi bazira na informacijah od
dobavitelja; lahko se zgodi, da zaradi objektivnih razlogov artikla kljub obljubi ne dobimo v naše skladišče, zato se lahko zgodi, da je določeni artikel
dobavljen prej ali pozneje kot je navedeno. V primeru zakasnelih dobav, se Vam opravičujemo. V kolikor je informacija o možni dobavi napačna, nikakor ne
gre za zavajanje kupcev, pač pa za željo, da Vam želeno blago zagotovimo v najkrajšem možnem času (pač glede na trenutne informacije, ki jih imamo o
artiklih).
Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob
odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa,
predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe
in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Stroški dostave se obračunajo po tarifi 3,97 EUR za naročila do 199,00 EUR z DDV; za naročila nad tem zneskom je dostava v Sloveniji brezplačna.
Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna, kot je razvidno na predračunu. Sobotna dostava se izvaja na zahtevo
uporabnika in jo je praviloma potrebno doplačati (dogovor pred naročitvijo dostave).
Dodatno glede dobavnih rokov in dostave alkoholnih pijač
Opozorilo:
ponudnik alkohola ne prodaja osebam, mlajšim od 18 let. Zato mora biti kupec polnoleten v času oddaje naročila, s čimer je kupec seznanjen pred vsakim nakupom (OPOZORILO je zapisano pri vsakem artiklu) in kar potrdi z oddajo naročila.
Dostavljalec lahko, če dvomi, da oseba, ki prevzema blago, ni polnoletna, za preverjanje polnoletnosti zahteva osebni dokument. V kolikor se izkaže, da
oseba ni polnoletna, dostavljalec blaga ne izroči, kupec pa je vseeno dolžan poravnati stroške pošiljanja. Če je kupnina plačana vnaprej, bo ponudnik
kupnino (razen stroškov pošiljanja) nakazal nazaj na osebni bančni račun kupca oz. na TRR iz katerega je bila plačana kupnina. Minister za zdravje opozarja: pretirano uživanje alkohola škoduje zdravju.
Garancija
Vse izdelke v naši ponudbi smo "opremili" z garancijo najmanj 12 mesecev. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo, je le-ta vključena v opisu
artikla (v tem primeru se doba 12 mesecev izniči). Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke. Garancija se uveljavlja v
original embalaži in na naslovu iz garancijskega lista!
Veljavnost akcijske ponudbe
Rok veljavnosti akcije je naveden ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.
Veljavnost ponudbe
Vse cene so navedene v EUR in vključujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo do
objave novega cenika in veljajo le za nakupe v izbrani spletni prodajalni ponudnika; lahko se razlikujejo od cen enakega artikla v drugi spletni prodajalni
ponudnika ali od cen v maloprodajnih trgovinah ponudnika.Slike so lahko simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Varnost
Ponudnik Partners d.o.o., se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Le-ti ne bodo uporabljeni v nobene druge namene, kot je pošiljanje
informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki uporabnikov spletnega nakupovalnega centra v nobenem primeru ne bodo
predani tretji osebi.
Varstvo otrok
-
oglasna sporočila morajo biti jasno razvidna (upoštevajoč starost) in morajo biti jasno ločena od iger in tekmovanj
-
vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka
lojalnosti
-
ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali
skrbnikov
-
ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnih koli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako
ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki
-
ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Arhiviranje pogodb
Kopije dokumentov, ki veljajo kot pogodba na daljavo, so trajno shranjene na sedežu podjetja
, in sicer na naslovu Partners d.o.o., Radgonska cesta 12, 9252 Radenci.
Dostopnost naročil in računov
Kupoprodajna pogodba (naročilo)
je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj Račun). Ponudnik izda kupcu račun v skladu z računovodskimi standardi na trajnem mediju. Kopije računov so shranjene na sedežu
podjetja, in sicer na naslovu Partners d.o.o., Radgonska cesta 12, 9252 Radenci.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
-
jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
-
pošiljatelj mora biti jasno razviden
-
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih
-
željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
-
pritožbe
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se,
v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za
uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi
obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med
ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Jezik
Vse strani so v slovenskem jeziku. Nakup je možen le na ozemlju Republike Slovenije.
Vprašanja in morebitne reklamacije naslovite na elektronski naslov info@partners.si ali na telefonsko številko 02 56 69 486.
Naslov ponudnika (velja za spletni trgovini
www.partners.si
in
www.odnesi.si
):
Partners d.o.o.
Radgonska cesta 12
9252 Radenci
Slovenija
|